Понеділок, 29 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

Ремонт проїздів в дворах багатоповерхової забудови у Квасилові поступово вирішується. За результатами звернень на адресу Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради від  депутатки по шостому виборчому округу (фракція «РІВНЕ РАЗОМ») Світлани МАРЧУК та старости селища КВАСИЛІВ Віти КИСІЛЬОВОЇ, вдалося здійснити ремонт дворового проїзду у селищі Квасилів по вулиці Молодіжній, 40.

   Роками квасилівчани скаржились на глибокі вибоїни на даному відрізку асфальтного покриття. Сьогодні – проблему вирішено.

          Окрім того, в стадії завершення проектно-кошторисна документація з капітального ремонту вулиці Молодіжної. Проектанти вже визначили  місця майбутніх зупинок маршрутного транспорту, проїздів та заїздів.

      Квасилівчани задоволені якісним виконанням робіт шляховиків, адже роботи подібного рівня тут не проводились роками.

      Подальші ремонтні роботи вулиць та проїздів у Квасилові продовжаться, коли це дозволятиме температурний режим.

П’ятниця, 26 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

Очільник «РІВНЕ РАЗОМ», секретар Рівнеради Віктор ШАКИРЗЯН, спільно з депутаткою Рівнеради, головою «транспортної» комісії  Катериною МАРЧУК оглянули автопарк підприємства КАТП 1728, який сьогодні поповнився трьома новими  сміттєвозами «FORD», які були закуплені для потреб міста. Аналогів такого класу техніки підприємство ще не мало. Це високоефективні сміттєвози, призначені для збору і транспортування великого обсягу твердих побутових відходів.

 

«Це нові спецмашини, марка яких зарекомендувала себе позитивно на українському ринку. Оновлення техніки – це один з пріоритетів депутатського корпусу. Тому, будемо продовжувати і надалі оновлювати техніку, аби забезпечити безперебійне прибирання побутового сміття», –  повідомив Віктор ШАКИРЗЯН.

    Керівник підприємства Сергій Марчук в свою чергу подякував депутатському корпусу та колективу КАТП 1728 за підтримку в реалізації такої покупки. Для підприємства це надзвичайно важливо, адже мали багато проблем з технікою впродовж року, особливо в період пікових навантажень минулої зи  ми.

«Це лише початок. Як депутатка Рівненської міської ради від політичної сили «РІВНЕ РАЗОМ» і надалі буду ініціювати та підтримувати оновлення технічної бази у комунальній галузі нашого міста», – розповіла Катерина МАРЧУК.

    Сміттєвози марки «Ford» призначені для механізованого завантаження, ущільнення, транспортування і вивантаження твердих побутових відходів. До складу спеціального устаткування входять: кузов, задній борт, штовхаюча плита, бічний маніпулятор, гідравлічна і електрична системи.
Ущільнення відходів в кузові робиться штовхаючою плитою. Вивантаження здійснюється штовхаючою плитою і перекиданням кузова.

Середа, 24 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

Вже найближчим часом оновлена одиниця громадського транспорту вийде на вулиці міста. Рівнянам «рогатий» прослужив тридцять років. Втім, про його вік після проведеного каптіального ремонту мало що нагадує.

    «Постійно вражає якість виконаних робіт та їх терміни. Це вже не перша одиниця, яку я інспектую тут впродовж року. Наше управління намагається підтримати та заохотити таких працівників, адже роблять вони неймовірні речі: повністю замінена обшивка салону – як зовні, так і зсередини, освітлення, проведено капітальний ремонт вузлових агрегатів. Думаю, рівняни оцінять сповна результат», – розповіла Катерина МАРЧУК.

    Термін виконання таких робіт становить близько тридцяти календарних днів, за умови наявності необхідних запчастин. Вартість ремонтних послуг становить близько 700 тисяч гривень. Залучені кошти – виключно за рахунок отриманих від реалізації квитків з перевезення пасажирів. Аби подарувати друге життя тролейбусу, працювала бригада підприємства «Рівнеелектроавтотранс» у складі дванадцяти чоловік.

     За рік на підприємстві, за умови відсутності пандемії, можуть  відремонтувати десять одиниць рухомого складу. За словами Катерини МАРЧУК, ремонти це не завжди вихід з ситуації.

    Зараз, спільно з управлінням транспорту і зв’язку Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради, триває робота над можливістю отримання кредиту від Європейського інвестиційного банку

   Нагадаємо, саме задля отримання кредитних коштів на купівлю оновленого рухомого складу тролейбусів,  10 листопада відбулось перше засідання з обговорення проекту «Міський громадський транспорт в Україні 2».

    Була створена перша робоча група. Розглядався перший діючий проект, який дає можливість нашому місту взяти кредит у сумі 6 млн. євро на 22 роки під два відсотки. Це дало би можливість  оновити 17 одиниць рухомого складу тролейбусів з автономних ходом на 15 кілометрів. 18 листопада у Львові була зустріч з представниками банку, на якій був присутній і делегат від Рівногo.         Наразі така ініціатива перебуває у стадії обговорення та напрацювань з її впровадження.

Вівторок, 23 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

Голова правління ОСББ «Серпневе» Володимир  Громадченко ( вулиця 24 Серпня, 5) –   

кандидат наук, доцент. В минулому декан гідротехнічного факультету НУВГП. Впродовж шести років працює головою ОСББ. Це  п’ятиопверховий будинок на три підїзди.

    Який стан справ в ОССБ сьогодні і як налагоджена співпраця мешканців зі своїм депутатом, –   поговоримо у цій статті.

Рівне – одне з небагатьох міст, де діє Муніципальна програма з підтримки ОСББ. Чи вдалося Вам скористатися  цією програмою? Наскільки вона є ефективною?

    На мій погляд, ця програма дуже ефективна. І наше ОСББ «Серпневе» неодноразово користувалося нею. Місто в цьому напрямку співпрацює з нами дуже добре. І мені здається, були часи, коли Рівне  вийшло на перші позиції з розвитку та підтримки ОСББ.

      Наше об’єднання «Серпневе» по цій програмі зробило три капітальних  ремонти: замінили дах у  будинку, оновили повністю водопровід, каналізаційну систему, провели капітальний ремонт  трьох під’їздів. Співфінансування на той момент було 30 на 70. Де 30% – кошти мешканців, а 70 – сума, виділена в рамках програми.  

     Станом на сьогодні програма діє в межах співфінансування 40 на 60. Це, я вважаю, теж непогано. Втім, є дороговартісні проекти: заміна ліфтів, ремонт дахів, програма з утеплення. І вона у наших сьогоднішніх реаліях, не зовсім під силу мешканцям та багатьом ОСББ. Мені здається, краще таких проектів зробити менше, але врахувати спроможність співвласників багатоквартирних будинків.

Напевно ОСББ вирішує свої питання не лише в рамках реалізації програми. Як виглядає у Вас співпраця з депутатським корпусом міста? Чи є діалог та підтримка?

      Особисто я і наше ОСББ маємо тісну співпрацю з депутатом по нашому округу Сергієм РИБАЧКОМ. Співпрацюємо вже впродовж року. Нещодавно команда «РІВНЕ РАЗОМ» допомогла нам вирішити питання з облаштування  будинку сучасними сміттєвими контейнерами.

    Підтримка та взаєморозуміння є і сьогодні. Наразі нам вдалося вирішити ще одну проблему    облаштування   прибудинкової території: глибокі вибоїни, провалені ніші під каналізаційні люки тощо. Це те, як донедавна виглядав наш двір. Сьогодні, завдяки підтримці Сергія РИБАЧКА можу з впевненістю констатувати, що проблема знята з порядку денного.

    Не повірю, що у вас немає «дорожньої карти», в яких напрямах далі працювати з покращення благоустрою території навколо будинку. Яку роль тут знову може відігравати координація роботи зі своїм депутатом на окрузі?  

    Так. Це правда. В планах – будівництво парковки для автомобілів. Хочемо пронумерувати кожне паркомісце для мешканців наших квартир. Це дасть змогу впорядкувати розміщення автотранспорту на нашому подвір’ї. І це вкрай важливо зробити. Тому що сьогодні ситуація виглядає так – постійні затори, перегороджені проїзди, обурені сусіди. М’яко кажучи, картина не зовсім приємна, як для центру міста.

    Інше завдання – обрізання гілля старих сухих дерев. Причому, не лише на території нашого ОСББ, а й по місту загалом. Це дуже серйозна проблема, на мою думку. У нас сьогодні по Рівному є чимало сухих та старих дерев, які можуть просто впасти. І можемо мати невтішну картину, навіть із людськими жертвами. Пригадайте нещодавні  буревії у місті. Ви все самі бачили: розкидане гілля  на проїжджій частині, а  подекуди  навіть цілі дерева, вирвані з корінням.

На Вашу думку, наскільки обґрунтованим є судження з приводу важливості утеплення будинків, аби заощадити енерговитрати?    

      На сьогоднішній день централізоване опалення вже себе вичерпало. Далеко не потрібно їхати – та ж сама Польща. Голови ОСББ масово прагнуть встановити у своїх багатоповерхових будинках автономні котельні на альтеративному паливі. Я особисто бачу вихід з ситуації  в індивідуальному опаленні. Це можуть бути теплові насоси, сонячна енергія,  котельні на під’їзд (на електриці чи пилетах). Тобто є багато цікавих проектів. І рано чи пізно ми всі дійдемо до цього.

    Що Ви очікуєте від нової програми на 2022 рік? Що би ви хотіли у ній побачити?

    Маю пропозицію з утеплення торців будинків. Адже саме там найбільші тепловтрати. Хочеться, звісно, реалізувати бажання з впорядкування парковки, очищення міста від старих дерев. Розраховуємо у цьому на допомогу та підтримку нашого депутата Сергія
РИБАЧКА  та комунальних служб.  Сьогодні завітали до приймальні «РІВНЕ РАЗОМ», аби подякувати нашому депутату і вручити йому подяку від мешканців нашого будинку, оскільки, коли на твоєму окрузі відповідальний депутат, –  можна вважати, що частину роботи вже виконано.

П’ятниця, 19 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

Мешканці будинку по вулиці Вербовій, 39  тривалий час мали незручності щодо облаштування  сміттєвого майданчика у дворі власного будинку. Відкриті контейнери, що стояли посеред двору, псували благоустрій та створювали антисанітарію.

Голова ОСББ «Вербова 39» разом із жителями багатоквартирного будинку звернувся до депутата на своєму окрузі від фракції «РІВНЕ РАЗОМ» Святослава СТЕЛЬМАЩУКА з проханням посприяти у впорядкуванні території.

Представниками Департаменту інфраструктури та благоустрою було визначено місце для розміщення сміттєвого майданчика, однак співвласникам будинку необхідно було  облаштувати підпірну стінку, що потребувало додаткового фінансування.

«Проблеми громади нашого міста – пріоритет роботи команди «РІВНЕ РАЗОМ». І як результат – чергове вирішене питання», – прокоментував Святослав СТЕЛЬМАЩУК.

П’ятниця, 19 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

18листопада під час  дев’ятого пленарного засідання сесії Рівнеради розглядалось чимало питань, які стосувалися Квасилова. Староста селища Віта КИСІЛЬОВА розповіла про ключові з них.

«Більшість програм, які озвучувались на сесії були затверджені з урахуванням інтересів жителів Квасилова:

Депутати прийняли рішення щодо виділення додаткових коштів на енергоносії бюджетних установ Рівненської МТГ.

Додали кошти на завершення капітального ремонту ліфтів у Квасилові. Наразі у нас ремонтується шість ліфтів.

Три земельні питання, які стосувалися затвердження проекту землеустрою багатодітних сім’ям, мами яких мають статус матерів-героїнь, було знято на до вивчення за рекомендацією голови фракції «РІВНЕ РАЗОМ», депутатки від шостого виборчого округу Світлани МАРЧУК, аби ретельно вивчити ситуацію і віднайти можливість вирішити це питання, оскільки ці сім’ї заслуговують на це.

Було затверджено проектно-кошторисну документацію землеустрою учасникам АТО/ООС.

Дві юридичні одиниці, які були закріплені за Квасилівською селищною радою, згідно із рішенням сесії Рівнеради ліквідовано. А це означає, що уже до завершення реорганізації Квасилівської селищної ради як юридичної одиниці не буде. Думаю, що це буде зроблено до наступної сесії.  

Четвер, 18 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

Рівненські архітектори вважають, що даний законопроект фактично нівелює їхню професію на місцях та несе серйозні виклики децентралізації.

Відтак, місцеві депутати просять не допустити створення Містобудівної палати та інституту уповноважених осіб з містобудівного контролю, передбачити сплату штрафів за порушення містобудівного законодавства щодо об’єктів, які будуються на території громади у бюджет відповідної громади.

Фракція «РІВНЕ РАЗОМ» підтримала дане звернення, оскільки для місцевого самоврядування – це ще один тривожний дзвінок. І ми не повинні допустити ситуації, коли питання, які є в компетенції органів місцевої влади будуть вирішуватись десь наверху»,- прокоментувала голова фракції «РІВНЕ РАЗОМ» Світлана МАРЧУК.

Нагадаємо, 17 листопада з цього приводу у Києві в агенції «Інтерфакс» відбулась пресконференція під назвою “Чому може розпочатися “Архітектурний Майдан”? Відкритий лист голові Верховної Ради України щодо законопроекту №5655″ зі своїми вимогами надіслали її учасники: президент Національної спілки архітекторів України (м. Київ) Олександр Чижевський; заступник голови Архітектурної палати Національної спілки архітекторів України (м. Київ) Анна Кирій; голова Чернігівського обласного регіонального відділення Архітектурної палати Національної спілки архітекторів України Тетяна Мазур; голова Рівненського обласного регіонального відділення Архітектурної палати Національної спілки архітекторів України Валентин Дем’янов.

Середа, 17 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

На форумі секретар Рівнеради присутній разом із керівником департаменту інфраструктури та благоустрою міста Русланом Гудимою.

Під час заходу представники галузі обговорять ключові тенденції та нові можливості, а також виклики, які задають вектор розвитку інфраструктури та транспортних потоків в Україні та світі.

Цьогоріч форум буде особливо насиченим, адже програма включає 15 панельних дискусій за участі понад 60 спікерів, серед яких керівники профільних міністерств, провідних компаній та міжнародних фінансових організацій.

MINTRANS Forum вже став щорічною міжнародною платформою для обговорення результатів реформ, ключових змін та майбутнього розвитку галузі інфраструктури України.

В межах заходу працюватимуть експо-зони інфраструктурних рішень, професійного обладнання, а також спеціалізованого транспорту та техніки.

Кульмінацією Форуму стане урочиста церемонія нагородження найкращих менеджерів інфраструктури MINTRANS Award 2021.

Середа, 10 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

Закупити 17 пасажирських тролейбусів великого класу довжиною 12 метрів із 15-ти кілометровим автономним ходом, що дасть можливість оновити тролейбусний парк та суттєво розвантажити існуючі маршрути тролейбусного транспорту в місті через ділянки без наявних ліній: мікрорайон «Північний» та «Залізничний вокзал». Задля реалізації такої ідеї 10 листопада відбулось перше засідання з обговорення проекту «Міський громадський транспорт в Україні 2».

« Сьогодні була створена перша робоча група. Ми розглядали перший діючий проект, який дає можливість нашому місту взяти кредит у сумі 6 млн. євро на 22 роки під два відсотки. Це дало би можливість оновити 17 одиниць рухомого складу наших тролейбусів з автономних ходом на 15 кілометрів. Найголовнішим є те, що ми почали розглядати колегіально напрями зі зміни та покращення послуг нашого громадського транспорту», – розповіла голова «транспортної» комісії Рівнеради від фракції «РІВНЕ РАЗОМ» Катерина МАРЧУК.

Таке бачення не є остаточним. Надалі, всі питання щодо вартості кредиту, умов та термінів виплати будуть обговорюватись в процесі напрацювання угоди з містом та її ратифікації між державою Україна та Європейським інвестиційним банком.

Вже 18 листопада у Львові відбудеться зустріч між представниками західноукраїнських міст та Європейського інвестиційного банку, в якій візьмуть участь і представники від Рівного, які зможуть поставити усі уточнюючі запитання щодо можливостей впровадження та реалізації проекту.

Вівторок, 09 Листопада 2021 / Опубліковано Новини

Фактично не було жодного прийому в громадській приймальні  «РІВНЕ РАЗОМ», аби до депутата Рівнеради Михайла ЖАРОВСЬКОГО  не завітав хтось із голів ОСББ  по його виборчого округу. Звертаються з різними, здебільшого з тими проблемами, з якими не здатні впоратися самотужки. І жодна з них не залишається повз уваги депутата. Більше того, він намагається зробити все можливе, аби позитивно вирішити всі порушені питання. Якщо не відразу, то хоча б у найближчій перспективі.

«Зізнаюся, як на духу, – каже Михайло Жаровський, – я знав, що у нас, у місті, багато комунальних і побутових проблем, але щоб їх було стільки! – навіть гадки не мав. Щойно став депутатом, почав обходити двори багатоповерхівок на своєму виборчому окрузі, щоб особисто довідатися, чим живуть люди, що їх найбільше турбує. Практично немає жодного будинку, де було б усе добре. В одному дах протікає, в іншому підвали підтоплює, десь ліфт не працює, хтось взимку мерзне через холодні батареї в квартирах. Прибудинкові території – окрема тема. На багатьох з них, як кажуть, роками нога господаря не ступала. Щоб скрізь навести лад, потрібні чималі кошти. На все кількох міських бюджетів не вистачить.

А як тоді бути?

     – Шукати шляхи вирішення проблем. Якщо, скажімо, тече дах чи прогнили труби в підвалі, найоптимальніший вихід – долучатися до участі в Муніципальні програмі сталого розвитку. Так, мешканцям доведеться і свій внесок зробити – зібрати 40 відсотків від вартості проєкту. А решту, 60 відсотків, місто відшкодує. Після того як держава переклала функції управління будинками на власників квартир, вирішення всіх побутово-комунальних питань – клопіт виключено самих мешканців. Благо, що Рівне – одне з небагатьох міст України, де впродовж багатьох років діє ефективна програма підтримки ОСББ. Деякі об’єднання співвласників завдяки «муніципалці» вже по суті повністю реконструювали свої багатоповерхівки – замінили покрівлі, вікна, двері, ліфти, системи електро-,  водо- та теплопостачання. А ті, хто реалізував енергоефективні заходи – утеплили будинок, встановили індивідуальні теплопункти – суттєво заощаджують на платіжках за тепло. Отож, обговорюючи з головами ОСББ проблеми їхніх співвласників, шукаємо варіанти їх вирішення.

– Але ж не всі питання можна вирішити завдяки «муніципалці»?


– А я й не кажу, що «муніципалка» – панацея від усіх негараздів. Але, певен, якщо є проблема, то неодмінно знайдеться варіант, як її усунути. Головне – задатися ціллю. Ось,  для прикладу, до мене звернулася голова ОСББ «Арсен», яка роками бореться з проблемою підтоплення багатоповерхівки. Як тільки  злива – у підвалі по коліна води. Куди лише не зверталася – звідусіль отримувала одні відписки. А в цьому році нам вдалося добитися, щоб з міського бюджету виділили 150 тисяч гривень на виготовлення проєктно-кошторисної документації на реконструкцію мереж зливової каналізації. Не кажу, що це виключно моя заслуга, але головне те, що спільними зусиллями вирішення наболілого питання зрушило з місця.
Можна наводити багато прикладів, коли, зібравшись разом з мешканцями будинків, знаходили вихід із, здавалося б, тупикових ситуацій.

З якими проблемами до вас найчастіше звертаються голови об’єднань співвласників?


– Найбільше людей турбують ті негаразди, з якими вони стикаються щодня. Передусім, крім аварійних покрівель і ліфтів, це стосується асфальтового покриття у дворах, стану міжбудинкових проїздів та пішохідних доріжок, відсутність прибудинкового освітлення. Буває, скаржаться на незадовільний вивіз сміття, а взимку – на погане посипання доріг і тротуарів під час ожеледиці. Деякі питання вдається вирішити відразу, інші чекають своєї черги. Так, скажімо, після мого депутатського звернення дорожники відремонтували проблемну ділянку дворової території ОСББ, що по вулиці Генерала Безручка, 16. Такий же ремонт управління ЖКГ заплановано невдовзі провести біля будинків №№ 38-42 на вулиці Коновальця. Дякую колегам, які на засіданні Координаційної ради підтримали порушене мною питання облаштування проїзду з вул.

Богоявленської до будинків №№ 12,10,6, що по вулиці Коновальця.     З цього приводу до мене з колективною заявою звернулися голови понад десятка голів ОСББ мікрорайону «Північний». Також одразу вдалося задовольнити колективне звернення співвласників ОСББ «Мельника 4», які просили звести у їхньому дворі дитячий спортивний майданчик. Детально вивчивши питання з представниками комунального закладу «Спорт для всіх», вирішили його позитивно – сподіваюся невдовзі тут з’явиться облаштований куток, де діти проводитимуть змістовне дозвілля.

Звичайно, це лише окремі приклади того, як завдяки тісній співпраці з головами ОСББ вирішено болючі проблеми мешканців, зокрема виборчого округу №2. Далі, певен, зробимо ще більше. Бо вже маємо певний досвід, як і що краще зробити.

В ГОРУ