Працівники «Рівнеелектротрансу» завершили середній ремонт тролейбуса «Skoda 14Tr», якому вже майже 40 років

Після того, як «рогатий» від’їздив 80 тисяч кілометрів, замінили обшивки, підлогу, сидіння. Також оновлення стосувалось і запчастин, зокрема, амортизаторів, карданних валів, компресорів тощо.

Проінспектувати оновлений тролейбус на підприємство приїхала голова постійної комісії із питань міського господарства, транспорту, зв’язку та екології, депутатка міськради від фракції «Рівне Разом» Катерина Марчук.
Вона оглядала даний транспортний засіб, коли той був ще на етапі ремонту. Кінцевим результатом, каже, задоволена.
«Це вже другий тролейбус, який я інспектую.Я тішусь цьому. Цей тролейбус був повністю розібраний. Наразі я приємно здивована, в які терміни зробили таку масштабну роботу. Я приїхала не перевірити, а потішитись за наше підприємство, адже справді наше управління має таких майстрів, які якісно виконують поставлені завдання. Замість того, щоб списати тролейбус, наші умільці доклали зусиль і мешканці навіть не розрізнять, що це не новий тролейбус. Честь і хвала як керівнику даного підприємства, так і працівникам, які роблять», – зазначила Катерина Марчук.

На проведення середнього ремонту одного «рогатого» йде в середньому два місяці. Керівник комунального підприємства «Рівнеелектротранс» Валентин Ткачук розповів, що перешкоди виникають лише із закупівлею матеріалів і деталей.
«У нас є тролейбуси, які ремонтуємо, і є персонал, який достатньо якісно це все виконує. Нині трішки складніше, аніж було раніше. Колись було простіше – пішов закупив і все, а сьогодні потрібно провести процедуру, вона буває затяжна. Адже трапляється, коли переможець пише листи, що не будуть заключати договір, бо ціни зросли. У такому випадку по-новому проводимо закупівлю. Тож такі дії дещо затягують ремонт. Якби все було просто з закупівлею матеріалів, то за 20 днів можна провести всі ремонтні роботи», – розповів Валентин Ткачук.
Обходиться середній ремонт одного тролейбуса в 400-500 тисяч гривень. Роботи проводять за кошти, які заробило саме ж підприємство. Над кожною машиною трудиться декілька бригад майстрів. Про це розповів начальник служби рухомого складу «Рівнеелектротрансу» Олег Устинов.

«Після граничного пробігу, коли тролейбус стає на ремонт, знімаємо всі вузли та агрегати – двигуни, мости, обшивку, підлогу тощо, – каже Олег Устинов. – Потім зворотній процес, але з нових деталей і металу. Підлогу замінюємо на водостійку фанеру, нове покриття тролейбуса наносимо. В нас є окремі відділення, кожне з яких виконує свою роботу, після того, як кожен завершив свою роботу, ми назад збираємо».

Працівники «Рівнеелектротранс» постійно проводять подібні ремонти міських “рогатих”, аби рівняни їздили в комфортному громадському транспорті. Таким чином мешканці можуть переконатись, які талановиті майстри живуть поруч із ними.